Tuesday, June 09, 2009

Sufletelul meu, inima mea

Pe drumuri alergam
In brate ne luam
Stim ce ne dorim
Ne facem bine si ne iubim.

Sunt cu printesa mea
Un covor de flori ii intind
Pe ele am pus si dragostea mea
Sa ma poarte mereu in gand.

Esti inger in suflet
Esti printesa in inima
Golul l-am umplut din suflet
De cand ai aparut in a mea viata.

Fiecare zi e mai frumoasa
De cand te vad asa bucuroasa
Ca suntem impreuna fericiti
Ca doi porumbei, indragostiti.

Imbratisarea ce mi-o oferi
Cu atata caldura si sinceritate
E dorinta in care si tu speri
Ca vom fi impreuna pe veci, in realitate.

No comments:

Tuesday, June 09, 2009

Sufletelul meu, inima mea

Pe drumuri alergam
In brate ne luam
Stim ce ne dorim
Ne facem bine si ne iubim.

Sunt cu printesa mea
Un covor de flori ii intind
Pe ele am pus si dragostea mea
Sa ma poarte mereu in gand.

Esti inger in suflet
Esti printesa in inima
Golul l-am umplut din suflet
De cand ai aparut in a mea viata.

Fiecare zi e mai frumoasa
De cand te vad asa bucuroasa
Ca suntem impreuna fericiti
Ca doi porumbei, indragostiti.

Imbratisarea ce mi-o oferi
Cu atata caldura si sinceritate
E dorinta in care si tu speri
Ca vom fi impreuna pe veci, in realitate.

No comments: