Friday, June 12, 2009

Fericirea mea...

Te iau in brate si-ti soptesc
Doar pe tine te visez
Langa tine vreau sa traiesc
Asa cum stiu eu sa te iubesc.


Nimeni nu ne-a spus nimic
Chiar de la inceput
Cand ne iubeam doar un pic
De atunci de cand ne-am placut.

Acum cand suntem impreuna
Suntem fericiti si ne merge bine
Adormim stransi in brate
Asa ne trezim in fiecare dimineata.

Nimic nu este mai pretios
Decat iubirea noastra
Totul este prea frumos
Cand ne daruim cu patos.

Am sa scriu in inima numele tau
Sa vada toata lumea cat te iubesc eu
Am sa scriu din nori pe cer :
Esti a mea si te iubesc mereu.”


“Te iubesc, printesa mea !”

No comments:

Friday, June 12, 2009

Fericirea mea...

Te iau in brate si-ti soptesc
Doar pe tine te visez
Langa tine vreau sa traiesc
Asa cum stiu eu sa te iubesc.


Nimeni nu ne-a spus nimic
Chiar de la inceput
Cand ne iubeam doar un pic
De atunci de cand ne-am placut.

Acum cand suntem impreuna
Suntem fericiti si ne merge bine
Adormim stransi in brate
Asa ne trezim in fiecare dimineata.

Nimic nu este mai pretios
Decat iubirea noastra
Totul este prea frumos
Cand ne daruim cu patos.

Am sa scriu in inima numele tau
Sa vada toata lumea cat te iubesc eu
Am sa scriu din nori pe cer :
Esti a mea si te iubesc mereu.”


“Te iubesc, printesa mea !”

No comments: