Wednesday, June 03, 2009

Iubirea - placere…

Nu o sa ma opresc
Sa scriu despre ce-mi doresc
Sa scriu depsre dragostea mea
Sa scriu despre iubirea mea.

Sa-ti mangai pielea catifelata
In fiecare zi, chiar de dimineata
Sa te sarut dulce si apasat
Cand de nimic nu mi-a pasat.

Stam intinsi pe pat
Te strang in brate si-ti fac pe plac
Iti devorez buzele moi si dulci
Iti adulmec pielea catifelata.

Dragostea ta ma zapaceste
Ne lasam purtati de valul iubirii
Suntem dusi pe ale palceri taramuri
Ne iubim cum stim, dragoste impartasim.

Ma trezesc cu tine-n gand
Intind mana si te simt
Esti langa mine si ma tii in brate
Deschizi ochii, ma saruti.

No comments:

Wednesday, June 03, 2009

Iubirea - placere…

Nu o sa ma opresc
Sa scriu despre ce-mi doresc
Sa scriu depsre dragostea mea
Sa scriu despre iubirea mea.

Sa-ti mangai pielea catifelata
In fiecare zi, chiar de dimineata
Sa te sarut dulce si apasat
Cand de nimic nu mi-a pasat.

Stam intinsi pe pat
Te strang in brate si-ti fac pe plac
Iti devorez buzele moi si dulci
Iti adulmec pielea catifelata.

Dragostea ta ma zapaceste
Ne lasam purtati de valul iubirii
Suntem dusi pe ale palceri taramuri
Ne iubim cum stim, dragoste impartasim.

Ma trezesc cu tine-n gand
Intind mana si te simt
Esti langa mine si ma tii in brate
Deschizi ochii, ma saruti.

No comments: