Friday, June 26, 2009

Iubire in viata de apoi...

Vreau sa traiesc mult si frumos
Langa cea ce-o iubesc
Doar eu sa fiu bucuros
Cand de tine ma indragostesc.

Vorbele mele iti adie usor
Cu ele sufletul iti incalzesti
Prinzi iubirea mea in zbor
Usor, usor te indragostesti.

Un om mic cu suflet mare
Te strig din departare
Iti chem inima la mine
Chem sufletul sa fim impreuna.

Dragostea noastra ingeri va naste
Esti doar speranta din viata mea
Chipul tau e ceea ce vreau sa vad mereu
Sa te simt langa mine, langa sufletul meu.

Tot atat de mic voi fi
Chiar si atunci cand n-oi mai fi
Dragoste impart fara sa ma gandesc
Cati ranesc, cate vor suferi.

"Te iubesc, printesa mea!"

No comments:

Friday, June 26, 2009

Iubire in viata de apoi...

Vreau sa traiesc mult si frumos
Langa cea ce-o iubesc
Doar eu sa fiu bucuros
Cand de tine ma indragostesc.

Vorbele mele iti adie usor
Cu ele sufletul iti incalzesti
Prinzi iubirea mea in zbor
Usor, usor te indragostesti.

Un om mic cu suflet mare
Te strig din departare
Iti chem inima la mine
Chem sufletul sa fim impreuna.

Dragostea noastra ingeri va naste
Esti doar speranta din viata mea
Chipul tau e ceea ce vreau sa vad mereu
Sa te simt langa mine, langa sufletul meu.

Tot atat de mic voi fi
Chiar si atunci cand n-oi mai fi
Dragoste impart fara sa ma gandesc
Cati ranesc, cate vor suferi.

"Te iubesc, printesa mea!"

No comments: