Monday, June 29, 2009

Singuratea iubirii...

In singuratate de-am sa traiesc
Cand pe nimeni n-am sa mai iubesc
In tot acest timp voi fi fericit
Ca am avut tot ce mi-am dorit.

Nu voi avea niciodata regrete
Nu ma voi aseza pe spate
Sa ma gandesc la lucruri, toate
Cele ce au fost in viata mea, in parte.

Bucuria este mare
Cand stii sa daruiesti
Cand stii sa iubesti
Cand stii sa respecti.

Astea sunt multumirile mele
Am stiut sa le parcurg pe toate
La o varsta doar critici
Tot ce e langa tine, chiar si pe cei mici.

Acum sunt mult prea fericit
Nu am stat sa judec nimic
Nu sunt critic absolut
Iubesc, deci sunt implinit.

"Te iubesc, printesa mea!"

No comments:

Monday, June 29, 2009

Singuratea iubirii...

In singuratate de-am sa traiesc
Cand pe nimeni n-am sa mai iubesc
In tot acest timp voi fi fericit
Ca am avut tot ce mi-am dorit.

Nu voi avea niciodata regrete
Nu ma voi aseza pe spate
Sa ma gandesc la lucruri, toate
Cele ce au fost in viata mea, in parte.

Bucuria este mare
Cand stii sa daruiesti
Cand stii sa iubesti
Cand stii sa respecti.

Astea sunt multumirile mele
Am stiut sa le parcurg pe toate
La o varsta doar critici
Tot ce e langa tine, chiar si pe cei mici.

Acum sunt mult prea fericit
Nu am stat sa judec nimic
Nu sunt critic absolut
Iubesc, deci sunt implinit.

"Te iubesc, printesa mea!"

No comments: