Wednesday, June 24, 2009

Cu iubire...

Eu iti spun ce fac
Tu-mi zici sa tac,
Eu, ce-mi doresc
Tu, ca nu pot sa iubesc!

Peste ani ma voi uita
La tot ce am facut in viata mea
Voi privi adanc si clar
La ce am scris, la sufletelul meu.

Voi lasa sa treaca timpul
In negura lui ma voi avanta
Voi sta si astepta
In viata ce-o am nu voi dispera.

Traiesc doar pentu mine
Traiesc in egoism sa-mi fie bine,
Traiesc alaturi de ea
Traiesc cu dragoste pentru fericirea mea.

Misogin as vrea sa fiu, dar poate maine
Azi am timp doar pentru tine
Sa pot face sa ma iubesti
Sa te ridic in slavi, sa te indragostesti...

"Te iubesc, printesa mea!"

No comments:

Wednesday, June 24, 2009

Cu iubire...

Eu iti spun ce fac
Tu-mi zici sa tac,
Eu, ce-mi doresc
Tu, ca nu pot sa iubesc!

Peste ani ma voi uita
La tot ce am facut in viata mea
Voi privi adanc si clar
La ce am scris, la sufletelul meu.

Voi lasa sa treaca timpul
In negura lui ma voi avanta
Voi sta si astepta
In viata ce-o am nu voi dispera.

Traiesc doar pentu mine
Traiesc in egoism sa-mi fie bine,
Traiesc alaturi de ea
Traiesc cu dragoste pentru fericirea mea.

Misogin as vrea sa fiu, dar poate maine
Azi am timp doar pentru tine
Sa pot face sa ma iubesti
Sa te ridic in slavi, sa te indragostesti...

"Te iubesc, printesa mea!"

No comments: