Monday, June 01, 2009

Dragostea respectata...

As scrie mult si bine
Despre fericirea mea
Langa dragostea ta,
Sa arat lumii cat imi place sa iubesc.

De teama si respect
Eu voi incerca sa ma opresc
Voi tine dragostea pentru noi
Sa nu mai stie lumea ce facem amandoi.

Lumea sa nu mai vada
Dragostea noastra toata
Sa nu mai fie invidie si ura
Pe iubirea noastra pura.

Am sa te iubesc cum stiu
Te voi respecta din plin
Viata mi-o voi incredinta
Tie si dragostei noastre.

Vom ramane amandoi
In tacere sa traim
Peste ani ne vom aminti
Cate eu am scris din cate am simtit.

Vreau sa fim umbre calatoare
Prin asta lume invidioasa
Sa ne vedem de ale noastre trebusoare
Prin dragoste, fericire si iubire.

Sufletul mi-l bucuri
Ori de cate ori te vad
Imi dai sperante si impliniri
Tu vei stii ca pentru tine voi muri.


Te iubesc, printesa mea !

No comments:

Monday, June 01, 2009

Dragostea respectata...

As scrie mult si bine
Despre fericirea mea
Langa dragostea ta,
Sa arat lumii cat imi place sa iubesc.

De teama si respect
Eu voi incerca sa ma opresc
Voi tine dragostea pentru noi
Sa nu mai stie lumea ce facem amandoi.

Lumea sa nu mai vada
Dragostea noastra toata
Sa nu mai fie invidie si ura
Pe iubirea noastra pura.

Am sa te iubesc cum stiu
Te voi respecta din plin
Viata mi-o voi incredinta
Tie si dragostei noastre.

Vom ramane amandoi
In tacere sa traim
Peste ani ne vom aminti
Cate eu am scris din cate am simtit.

Vreau sa fim umbre calatoare
Prin asta lume invidioasa
Sa ne vedem de ale noastre trebusoare
Prin dragoste, fericire si iubire.

Sufletul mi-l bucuri
Ori de cate ori te vad
Imi dai sperante si impliniri
Tu vei stii ca pentru tine voi muri.


Te iubesc, printesa mea !

No comments: