Tuesday, June 16, 2009

Cautand iubirea...

Te-am cautat cu privirea
Te-am cautat si pe strada
Te-am cautat in inima mea
Te-am cautat in suflet.

Acum esti langa mine
Imi dai sperante si iubire
Acum imi esti aproape
Imi dai dragoste si putere.

Prin lume ne plimbam
De lume sa uitam
Gonim in fiecare week-end din oras
Sa nu fim la nimic partasi.

Trairi vor fi multe
Amintiri vor fi placute
Iubirea este totul
Speranta are si ea moftul.

Ma strangi de mana tare
Sa-mi dovedesti in continuare
Ca iubirea noastra
Va fi pururi in asta viata.

Imi duci usor mana spre inima ta
Simt bataile puternice din ea,
Ridici mana spre obrazul tau
O pupi si ma strangi si mai tare.

Povestea noastra s-o traim
Pana cand noi nu o sa mai fim
Sa ne iubim mereu ca la inceput
Sa nu avem niciodata un sfarsit. 
 "Te iubesc, printesa mea!"

No comments:

Tuesday, June 16, 2009

Cautand iubirea...

Te-am cautat cu privirea
Te-am cautat si pe strada
Te-am cautat in inima mea
Te-am cautat in suflet.

Acum esti langa mine
Imi dai sperante si iubire
Acum imi esti aproape
Imi dai dragoste si putere.

Prin lume ne plimbam
De lume sa uitam
Gonim in fiecare week-end din oras
Sa nu fim la nimic partasi.

Trairi vor fi multe
Amintiri vor fi placute
Iubirea este totul
Speranta are si ea moftul.

Ma strangi de mana tare
Sa-mi dovedesti in continuare
Ca iubirea noastra
Va fi pururi in asta viata.

Imi duci usor mana spre inima ta
Simt bataile puternice din ea,
Ridici mana spre obrazul tau
O pupi si ma strangi si mai tare.

Povestea noastra s-o traim
Pana cand noi nu o sa mai fim
Sa ne iubim mereu ca la inceput
Sa nu avem niciodata un sfarsit. 
 "Te iubesc, printesa mea!"

No comments: