Friday, June 05, 2009

Ingerul meu - Printesa mea

Inger imi esti
De cate ori ma privesti,
Inger imi vei fi
Impreuna vom trai.

Inger ce ma iubesti
Cu aripi frante ma imbratisezi
Ma ridici spre ceruri
Sa fim impreuna pururi.

Vrei sa fim amandoi
Departe, sus pe nori
Sa fim inconjurati de ai tai prieteni
“Ingeri ai sperantei”.

Te cheama cum te strig eu
Printesa sufletului meu,
Te privesc in fiecare seara
Te iau in brate, adormim pe perna moale.

Stam intinsi pe pat
Iti dau parul de pe chip
Ma apropii, te sarut si-ti zic :
Te iubesc, printesa mea !

No comments:

Friday, June 05, 2009

Ingerul meu - Printesa mea

Inger imi esti
De cate ori ma privesti,
Inger imi vei fi
Impreuna vom trai.

Inger ce ma iubesti
Cu aripi frante ma imbratisezi
Ma ridici spre ceruri
Sa fim impreuna pururi.

Vrei sa fim amandoi
Departe, sus pe nori
Sa fim inconjurati de ai tai prieteni
“Ingeri ai sperantei”.

Te cheama cum te strig eu
Printesa sufletului meu,
Te privesc in fiecare seara
Te iau in brate, adormim pe perna moale.

Stam intinsi pe pat
Iti dau parul de pe chip
Ma apropii, te sarut si-ti zic :
Te iubesc, printesa mea !

No comments: