Friday, June 19, 2009

Mesaj catre ... voi

O sa scriu mult mai mult
Despre dragostea ce-o incerc acum,
Am speranta ca va fi bine
Comunicare intre noi sa fie.

Sa ma repet ?
Sa scriu despre iubire ?
Sa scriu de dragoste ?
Stiti voi mai bine…

Nimeni si nimic nu-mi va lua
Tot ce am inceput candva
Sa scriu cu adevarat
Sa scriu cu sufletul curat.

Nu am sa las decat pagini scrise
Le zic “epopei” stinse,
Am scris despre ce am iubit,
Acum voi scrie despre ce iubesc.

Trebuia sa am o “interfata” mai demult
Nici acum nu e chiar la inceput
Avem o perioada buna
De cand suntem impreuna.

Mesajul ce l-am scris
Reprezinta tot ce am povestit
Despre dragostea ce-am intalnit
Va lass a va iubiti si voi mai mult.
 
 "Te iubesc, printesa mea!"
 
 

No comments:

Friday, June 19, 2009

Mesaj catre ... voi

O sa scriu mult mai mult
Despre dragostea ce-o incerc acum,
Am speranta ca va fi bine
Comunicare intre noi sa fie.

Sa ma repet ?
Sa scriu despre iubire ?
Sa scriu de dragoste ?
Stiti voi mai bine…

Nimeni si nimic nu-mi va lua
Tot ce am inceput candva
Sa scriu cu adevarat
Sa scriu cu sufletul curat.

Nu am sa las decat pagini scrise
Le zic “epopei” stinse,
Am scris despre ce am iubit,
Acum voi scrie despre ce iubesc.

Trebuia sa am o “interfata” mai demult
Nici acum nu e chiar la inceput
Avem o perioada buna
De cand suntem impreuna.

Mesajul ce l-am scris
Reprezinta tot ce am povestit
Despre dragostea ce-am intalnit
Va lass a va iubiti si voi mai mult.
 
 "Te iubesc, printesa mea!"
 
 

No comments: