Wednesday, June 03, 2009

Iubitei mele, ingerul meu ...

Cu ingeri vorbesc
Ei doar imi soptesc
Eu ii simt
Ei ma ating.

Le simt atingere pe spate
Vibratiile lor imi dau sperante
Atat de mult as vrea
Sa-i vad in fata mea…

Sa le vad chipul
Sa-i pot atinge
Sa-i strang in brate
Sa ma ridice.

Sa le pot spune :
Cat imi este de bine
Cand sunt langa mine
Cand ma ocrotesc mai bine.

Vreau sa ma ridice
In inaltul zorilor
Sus, deasupra norilor
Sa vad doar fericire.

Imi strig ingerul sa vina
Il implor de langa mine sa nu plece
Am nevoie doar de el
Imi da putere, nu ma lasa sa mor.

Ingerul meu a prins contur
Acum sta si ma priveste intr-una
Ma ia in brate si-mi sopteste la ureche
Ca nu mai pleaca, doar ma iubeste.

No comments:

Wednesday, June 03, 2009

Iubitei mele, ingerul meu ...

Cu ingeri vorbesc
Ei doar imi soptesc
Eu ii simt
Ei ma ating.

Le simt atingere pe spate
Vibratiile lor imi dau sperante
Atat de mult as vrea
Sa-i vad in fata mea…

Sa le vad chipul
Sa-i pot atinge
Sa-i strang in brate
Sa ma ridice.

Sa le pot spune :
Cat imi este de bine
Cand sunt langa mine
Cand ma ocrotesc mai bine.

Vreau sa ma ridice
In inaltul zorilor
Sus, deasupra norilor
Sa vad doar fericire.

Imi strig ingerul sa vina
Il implor de langa mine sa nu plece
Am nevoie doar de el
Imi da putere, nu ma lasa sa mor.

Ingerul meu a prins contur
Acum sta si ma priveste intr-una
Ma ia in brate si-mi sopteste la ureche
Ca nu mai pleaca, doar ma iubeste.

No comments: