Thursday, June 04, 2009

Ingerul din viata mea...

Ingeri imi sopteau
Pe tine sa te iubesc eu vreau
De langa mine niciodata sa nu pleci
Nu te voi dezamagi pe veci.

Viata sa mi-o traiesc
Pe tine cum te iubesc
Prin comunicare si intelegere
Cu dragostea mea si a ta iubire.

Esti ingerul meu
Te doresc mereu
In fiecare zi imi doresc
Sa-ti zic cat te iubesc…

Inger imi vei fi
Cu dragostea ma vei implini
Ale tale ganduri multe
Le alung si te sarut pe frunte.

Iti strang mainile in palmele mele
Le sarut si-ti va trece
Tot ce este pustiu si rece
Lasam, pe langa noi va trece.
Te sarut, iubirea mea!

No comments:

Thursday, June 04, 2009

Ingerul din viata mea...

Ingeri imi sopteau
Pe tine sa te iubesc eu vreau
De langa mine niciodata sa nu pleci
Nu te voi dezamagi pe veci.

Viata sa mi-o traiesc
Pe tine cum te iubesc
Prin comunicare si intelegere
Cu dragostea mea si a ta iubire.

Esti ingerul meu
Te doresc mereu
In fiecare zi imi doresc
Sa-ti zic cat te iubesc…

Inger imi vei fi
Cu dragostea ma vei implini
Ale tale ganduri multe
Le alung si te sarut pe frunte.

Iti strang mainile in palmele mele
Le sarut si-ti va trece
Tot ce este pustiu si rece
Lasam, pe langa noi va trece.
Te sarut, iubirea mea!

No comments: