Thursday, June 25, 2009

Povestind iubirea...

Cu dragostea am crescut
De mic mi-a placut
Sa fac tot ce mi-am dorit
Sa iubesc, sa fiu implinit.

Cu soarele am crescut
Luna, prietena imi este
Stelele aproape de sufletul meu
Sa stie lumea ce fericit pot fi eu.

Alung tot ce nu este bine
Lumea este rea si egoista
Sunt in plina ascensiune
Spre dragostea implinita.

Scriu de iubire si fericire
Scriu de ceea ce-mi face bine
Doar o iubire sincera este
Atunci cand si ea se indragosteste.

Povesti as scrie multe
Timp sa le cititi nu stiu daca aveti
Sa simtiti ceea ce simt si eu
Cu dragostea ma impac mereu.

"Te iubesc, printesa mea!"

No comments:

Thursday, June 25, 2009

Povestind iubirea...

Cu dragostea am crescut
De mic mi-a placut
Sa fac tot ce mi-am dorit
Sa iubesc, sa fiu implinit.

Cu soarele am crescut
Luna, prietena imi este
Stelele aproape de sufletul meu
Sa stie lumea ce fericit pot fi eu.

Alung tot ce nu este bine
Lumea este rea si egoista
Sunt in plina ascensiune
Spre dragostea implinita.

Scriu de iubire si fericire
Scriu de ceea ce-mi face bine
Doar o iubire sincera este
Atunci cand si ea se indragosteste.

Povesti as scrie multe
Timp sa le cititi nu stiu daca aveti
Sa simtiti ceea ce simt si eu
Cu dragostea ma impac mereu.

"Te iubesc, printesa mea!"

No comments: