Thursday, June 11, 2009

Inelul dragostei...

Esti floarea din inima mea
Esti ingerul de pe umerii mei
Esti printesa din sufletul meu
Esti tot ce am mai scump pe lume.

Fericire imi daruiesti
Cand ma strangi in brate si-mi zici ca ma iubesti,
Caldura ne lasa fara vlaga
Iubirea ne trezeste la viata.

Pun timpul si analizez
Cum sa-mi devii candva
A mea sotioara
Scumpa si draga.

Nu ma grabesc in viata
Astept sa vina odata
Un moment mult asteptat
Sa-ti pun pe deget, inelul cumparat.

Suntem un cuplu plin de tot ce este frumos
Ne completam din dragostea sincera
Greselile ce se rasfrang asupra noastra
Nu pot exista pentru fericirea noastra.

Acum stim amandoi acelasi drum
Invatam sa ne descurcam pasind impreuna
In viata pe care noi o traim
Cu dragoste si iubire totul implinim.

"Te iubesc, printesa mea! "

No comments:

Thursday, June 11, 2009

Inelul dragostei...

Esti floarea din inima mea
Esti ingerul de pe umerii mei
Esti printesa din sufletul meu
Esti tot ce am mai scump pe lume.

Fericire imi daruiesti
Cand ma strangi in brate si-mi zici ca ma iubesti,
Caldura ne lasa fara vlaga
Iubirea ne trezeste la viata.

Pun timpul si analizez
Cum sa-mi devii candva
A mea sotioara
Scumpa si draga.

Nu ma grabesc in viata
Astept sa vina odata
Un moment mult asteptat
Sa-ti pun pe deget, inelul cumparat.

Suntem un cuplu plin de tot ce este frumos
Ne completam din dragostea sincera
Greselile ce se rasfrang asupra noastra
Nu pot exista pentru fericirea noastra.

Acum stim amandoi acelasi drum
Invatam sa ne descurcam pasind impreuna
In viata pe care noi o traim
Cu dragoste si iubire totul implinim.

"Te iubesc, printesa mea! "

No comments: