Wednesday, June 17, 2009

Scrisoare de dragoste..

Draga mea, iti scriu o scrisorica
O sa fie un pic cam mica
Dar continutul ei sa-l “asculti”
E despre dragostea ce-mi porti.

Draga mea, eu te iubesc cum stiu mai bine
Intre noi nici gand de despartire
Iti scriu dragostea in culori
Pe fundal se aud corzile unei viori.

Draga mea, nu am cum sa-ti zic nimic
Raman mut doar cand te vad
Ma apropii cate un pic
In bratele tale eu cad.

Draga mea, poate sufar de o singura boala
Este dragostea ce ti-o port de odinioara,
Am sa innebunesc candva
Ca te iubesc cu asa mult har.

Draga mea, te iubesc in gand
Te iubesc in vis
Te iubesc acum
Si de maine un pic mai mult.

"Te iubesc, printesa mea!"

No comments:

Wednesday, June 17, 2009

Scrisoare de dragoste..

Draga mea, iti scriu o scrisorica
O sa fie un pic cam mica
Dar continutul ei sa-l “asculti”
E despre dragostea ce-mi porti.

Draga mea, eu te iubesc cum stiu mai bine
Intre noi nici gand de despartire
Iti scriu dragostea in culori
Pe fundal se aud corzile unei viori.

Draga mea, nu am cum sa-ti zic nimic
Raman mut doar cand te vad
Ma apropii cate un pic
In bratele tale eu cad.

Draga mea, poate sufar de o singura boala
Este dragostea ce ti-o port de odinioara,
Am sa innebunesc candva
Ca te iubesc cu asa mult har.

Draga mea, te iubesc in gand
Te iubesc in vis
Te iubesc acum
Si de maine un pic mai mult.

"Te iubesc, printesa mea!"

No comments: