Monday, July 06, 2009

Pasii iubirii…

E prima intalnire
Primele cinci minute
Sunt mult prea incordat
De ce scot din gura, de cum a picat.

Trec primele guri de suc
Eu sa vorbesc apuc
Trec fiori prin stomac
De emotii ca o plac.

Vorbesc de mine
Vorbeste de ea
Vorbim de noi
Ce am face amandoi.

Vorbele devin propozitii
Frazele devin povestiri
Incepem sa depanam amintiri
Nu este bine sub steaua fericirii.

Terminam de vorbit
Ne luam in brate
Eu raman impietrit
Ea ma strange tare…
 
“ Te iubesc, printesa mea ! “ 

No comments:

Monday, July 06, 2009

Pasii iubirii…

E prima intalnire
Primele cinci minute
Sunt mult prea incordat
De ce scot din gura, de cum a picat.

Trec primele guri de suc
Eu sa vorbesc apuc
Trec fiori prin stomac
De emotii ca o plac.

Vorbesc de mine
Vorbeste de ea
Vorbim de noi
Ce am face amandoi.

Vorbele devin propozitii
Frazele devin povestiri
Incepem sa depanam amintiri
Nu este bine sub steaua fericirii.

Terminam de vorbit
Ne luam in brate
Eu raman impietrit
Ea ma strange tare…
 
“ Te iubesc, printesa mea ! “ 

No comments: