Monday, July 06, 2009

Gelozia in iubire...

Sa fim gelosi e normal
Cat timp nu producem
Rand pe rand cate un val
Care sa duca la despartire.

Niciodata nu vom fi in stare
Sa putem recunoaste adevarul
Vom trai cu impresia ca ni se pare
Ca suntem gelosi in felul nostru.

Femei si barbati deopotriva
Suntem supusi acestui “viciu”
Pe care-l manifestam, unii mai frumos
Altii mult mai dureros.

Sunt un iubaret incurabil
Gelozia nu va fi atat de mare
Plina de imprevizibil
Cum am vazut deseori, cu durere.

Am invatat ca iubirea e sfanta
Gelozia este dura si neplacuta
Eu vreau sa traiesc doar in fericire
Stiu sa iubesc, sa ma indragostesc.
 
“ Te iubesc, printesa mea ! “

No comments:

Monday, July 06, 2009

Gelozia in iubire...

Sa fim gelosi e normal
Cat timp nu producem
Rand pe rand cate un val
Care sa duca la despartire.

Niciodata nu vom fi in stare
Sa putem recunoaste adevarul
Vom trai cu impresia ca ni se pare
Ca suntem gelosi in felul nostru.

Femei si barbati deopotriva
Suntem supusi acestui “viciu”
Pe care-l manifestam, unii mai frumos
Altii mult mai dureros.

Sunt un iubaret incurabil
Gelozia nu va fi atat de mare
Plina de imprevizibil
Cum am vazut deseori, cu durere.

Am invatat ca iubirea e sfanta
Gelozia este dura si neplacuta
Eu vreau sa traiesc doar in fericire
Stiu sa iubesc, sa ma indragostesc.
 
“ Te iubesc, printesa mea ! “

No comments: