Wednesday, July 01, 2009

Iubire in ganduri...

Iubesc, e tot ce-mi doresc
Iubesc, este lucrul cel mai frumos,
Iubesc, ma simt implinit
Iubesc, e tot ce vreau in viata mea.

Scriu despre mine, despre tine
Noua sa ne fie mult mai bine
Scriu despre frumusetea lucrurilor
Despre ce simt eu si dorinta tuturor.

Avem ganduri ascunse
Daca le vom da nume
Vom fi luati de prosti
Si nu vei mai stii sa iubesti.

Frustrari vom avea in permanenta
Nu vom deosebi minciuna de pertinenta
Eu stiu sa trec cu brio pe langa ea,
Minciuna ce pace nu ne va da.

Raman cu mine si dragostea mea
Ar trebui sa va obisnuiti cumva
Nu ma intereseaza parerea altora,
Daca aveti ceva de obiectat…iubirea mea.
"Te iubesc, printesa mea!"

No comments:

Wednesday, July 01, 2009

Iubire in ganduri...

Iubesc, e tot ce-mi doresc
Iubesc, este lucrul cel mai frumos,
Iubesc, ma simt implinit
Iubesc, e tot ce vreau in viata mea.

Scriu despre mine, despre tine
Noua sa ne fie mult mai bine
Scriu despre frumusetea lucrurilor
Despre ce simt eu si dorinta tuturor.

Avem ganduri ascunse
Daca le vom da nume
Vom fi luati de prosti
Si nu vei mai stii sa iubesti.

Frustrari vom avea in permanenta
Nu vom deosebi minciuna de pertinenta
Eu stiu sa trec cu brio pe langa ea,
Minciuna ce pace nu ne va da.

Raman cu mine si dragostea mea
Ar trebui sa va obisnuiti cumva
Nu ma intereseaza parerea altora,
Daca aveti ceva de obiectat…iubirea mea.
"Te iubesc, printesa mea!"

No comments: