Thursday, July 02, 2009

Fireasca iubire...

Cursul firesc al vietii
Urmat de pasii tineretii,
Ca o floare ai nascut
Toata dragostea de la inceput.

Scriu in fiecare zi
Cand nu suntem impreuna
Week-end-ul ni-l oferim
Dragostea sa implinim.

Cat de bune
Vor fi toate
“Epopeele” aruncate
Peste foile noastre?

Iti simt toata privirea ce-o ai
Asupra mea si gandurilor
Esti singura dragoste rara
Iubirea noastra nu va pieri niciodata.

Am uitat sa-ti zic ceva
Totul vine din inima mea:
“Esti printesa in sufletul meu
Esti regina in viata mea!”

"Te iubesc, printesa mea!"

No comments:

Thursday, July 02, 2009

Fireasca iubire...

Cursul firesc al vietii
Urmat de pasii tineretii,
Ca o floare ai nascut
Toata dragostea de la inceput.

Scriu in fiecare zi
Cand nu suntem impreuna
Week-end-ul ni-l oferim
Dragostea sa implinim.

Cat de bune
Vor fi toate
“Epopeele” aruncate
Peste foile noastre?

Iti simt toata privirea ce-o ai
Asupra mea si gandurilor
Esti singura dragoste rara
Iubirea noastra nu va pieri niciodata.

Am uitat sa-ti zic ceva
Totul vine din inima mea:
“Esti printesa in sufletul meu
Esti regina in viata mea!”

"Te iubesc, printesa mea!"

No comments: