Friday, July 03, 2009

Mireasa vietii mele….

Un alb efemer
Pentru ziua ce-a dintai
Ce cu dragostea o sa spui
Ca vrei sa-mi fi alaturi pentru o viata.

Superb vom arata
Lumii noi vom da
Tot ce altii nu au putut crea
Vom darui cu dragostea.

Patru cai albi vor duce
Sufletele pereche
In fata altarului sa zica :
Vom fi pururi impreuna !”

Vom trai aceleasi frumoase povesti
Pe care le-au avuti feti frumosi in tinereti
Multi ani vom domni fericiti
Peste dragostea ce ne-a facut uniti.

Voi stii mereu ce am sa iubesc
Cand pe tine in suflet te pastrez
Te port pe brate si in gand
Te doresc mai mult ca oricand.
“ Te iubesc, printesa mea ! “

No comments:

Friday, July 03, 2009

Mireasa vietii mele….

Un alb efemer
Pentru ziua ce-a dintai
Ce cu dragostea o sa spui
Ca vrei sa-mi fi alaturi pentru o viata.

Superb vom arata
Lumii noi vom da
Tot ce altii nu au putut crea
Vom darui cu dragostea.

Patru cai albi vor duce
Sufletele pereche
In fata altarului sa zica :
Vom fi pururi impreuna !”

Vom trai aceleasi frumoase povesti
Pe care le-au avuti feti frumosi in tinereti
Multi ani vom domni fericiti
Peste dragostea ce ne-a facut uniti.

Voi stii mereu ce am sa iubesc
Cand pe tine in suflet te pastrez
Te port pe brate si in gand
Te doresc mai mult ca oricand.
“ Te iubesc, printesa mea ! “

No comments: