Thursday, May 28, 2009

Iubirea in distanta...!!!

Distanta dintre noi e prea mica
La doua blocuri stam distanta
Am trecut de multe ori fata-n fata
Este sfant sa-ti zic ca iubire-ti port acum.

De cate ori imi parchez masina
Ma vezi pe geam si-mi faci cu mana
Ma grabesc sa ajung la tine
Sa ne luam in brate, sa ne fie bine.

Am sa fiu neschimbat
De cand ti-am facut pe plac
Nimic nu va intra intre noi
Ne vom iubi amandoi.

Ma innebunesti cu mangaierile,
Atingerile tale imi dau fiori
Le simt atat de calde si moi
Vom gusta amandoi ale vietii placeri.

Din gradina mare
Te-am vazut in departare,
Erai acea floare rara
Ce inima-mi infioara…

Te sarut, iubirea mea!

No comments:

Thursday, May 28, 2009

Iubirea in distanta...!!!

Distanta dintre noi e prea mica
La doua blocuri stam distanta
Am trecut de multe ori fata-n fata
Este sfant sa-ti zic ca iubire-ti port acum.

De cate ori imi parchez masina
Ma vezi pe geam si-mi faci cu mana
Ma grabesc sa ajung la tine
Sa ne luam in brate, sa ne fie bine.

Am sa fiu neschimbat
De cand ti-am facut pe plac
Nimic nu va intra intre noi
Ne vom iubi amandoi.

Ma innebunesti cu mangaierile,
Atingerile tale imi dau fiori
Le simt atat de calde si moi
Vom gusta amandoi ale vietii placeri.

Din gradina mare
Te-am vazut in departare,
Erai acea floare rara
Ce inima-mi infioara…

Te sarut, iubirea mea!

No comments: