Wednesday, May 27, 2009

Diminetile iubirii...!!!


De-a lungul vietii mele
Am citit in ochi, nu numai in stele
Acum iti prind ochii in priviri
Nu ma satur de atatea impliniri...

Cinci minute mi-a luat
Sa te privesc cu adevarat,
Sa vad ceea ce-ti doresti,
Cand spui ca ma iubesti...

Acum pot spune cu drag 
Ca nu te mai astept in prag, 
Te strang in brate cu dor 
Nu voi mai avea nici un fior. 

Cu dragostea ta ma imbat 
Pasesc usor si sigur spre fericire 
A ta iubire in suflet o port 
Zambetele tale bucurie imi aduc. 

Dis de dimineata ma trezesc 
Te sarut dulce si pasesc 
Spre o noua zi de bucurie 
Spre o alta zi plina de fericire. 

Te trezesti langa mine 
Ma strangi in brate sa ne fie bine 
Sarutul tau cu patos si atat de lung 
Ma determina sa nu mai ”fug”… 

Imi place mult ce se intampla cu noi 
Ne iubim de parca am fi porumbei, doi 
Ma suni atat de des pe telefon 
Sa nu apara “distanta” intre noi. 

Eu iti trimit mesaje de dragoste si iubire 
Asa sunt eu din fire 
Mai romantic, plin de tandrete 
Sa ne mearga bine, de nimeni sa nu ne pese…

No comments:

Wednesday, May 27, 2009

Diminetile iubirii...!!!


De-a lungul vietii mele
Am citit in ochi, nu numai in stele
Acum iti prind ochii in priviri
Nu ma satur de atatea impliniri...

Cinci minute mi-a luat
Sa te privesc cu adevarat,
Sa vad ceea ce-ti doresti,
Cand spui ca ma iubesti...

Acum pot spune cu drag 
Ca nu te mai astept in prag, 
Te strang in brate cu dor 
Nu voi mai avea nici un fior. 

Cu dragostea ta ma imbat 
Pasesc usor si sigur spre fericire 
A ta iubire in suflet o port 
Zambetele tale bucurie imi aduc. 

Dis de dimineata ma trezesc 
Te sarut dulce si pasesc 
Spre o noua zi de bucurie 
Spre o alta zi plina de fericire. 

Te trezesti langa mine 
Ma strangi in brate sa ne fie bine 
Sarutul tau cu patos si atat de lung 
Ma determina sa nu mai ”fug”… 

Imi place mult ce se intampla cu noi 
Ne iubim de parca am fi porumbei, doi 
Ma suni atat de des pe telefon 
Sa nu apara “distanta” intre noi. 

Eu iti trimit mesaje de dragoste si iubire 
Asa sunt eu din fire 
Mai romantic, plin de tandrete 
Sa ne mearga bine, de nimeni sa nu ne pese…

No comments: