Wednesday, May 20, 2009

Iubind-o ...

As putea scrie la nesfarsit
Despre ce acum mi s-a implinit,
Sa pot iubi am reusit
Acum cand sunt iarasi fericit.

Imi doresc zi de zi
Sa-mi termin munca
Si sa fug la ea in brate
Sa simt acea siguranta…

Imi ofera ce nu am avut :
Dragoste si caldura sufleteasca,
Iubire si implinire sentimentala,
Este fiinta pentru care stiu sa zambesc.

Un zambet face cat o mie de cuvinte
Iar un cuvant peste timp este sters !

Imi spunea acum trei zile
Cand a inceput sa ne mearga foarte bine…

No comments:

Wednesday, May 20, 2009

Iubind-o ...

As putea scrie la nesfarsit
Despre ce acum mi s-a implinit,
Sa pot iubi am reusit
Acum cand sunt iarasi fericit.

Imi doresc zi de zi
Sa-mi termin munca
Si sa fug la ea in brate
Sa simt acea siguranta…

Imi ofera ce nu am avut :
Dragoste si caldura sufleteasca,
Iubire si implinire sentimentala,
Este fiinta pentru care stiu sa zambesc.

Un zambet face cat o mie de cuvinte
Iar un cuvant peste timp este sters !

Imi spunea acum trei zile
Cand a inceput sa ne mearga foarte bine…

No comments: