Friday, May 22, 2009

Cu drag pentru ea...


Draga mea,

Mi-e tare dor de tine
Sunt la munca acum
Astept sa ajung diseara cu bine
Sa fiu iarasi cu tine.

Sa ma joc cu parul tau
Sa-mi alunece prin degete usor
Sa-ti sarut buzele dulci
Aminte, mereu sa-ti aduci.

Iti aud vocea la telefon
Se aude cat imi era de dor
Sa te simt in voce spunand :
“Mi-e dor de tine, iubitul meu !”

Acum ma intorc la munca
Gandul la tine-mi zburda
Dor de tine imi e mai mult
Chiar mai mult ca la inceput…

Te sarut dulce…

No comments:

Friday, May 22, 2009

Cu drag pentru ea...


Draga mea,

Mi-e tare dor de tine
Sunt la munca acum
Astept sa ajung diseara cu bine
Sa fiu iarasi cu tine.

Sa ma joc cu parul tau
Sa-mi alunece prin degete usor
Sa-ti sarut buzele dulci
Aminte, mereu sa-ti aduci.

Iti aud vocea la telefon
Se aude cat imi era de dor
Sa te simt in voce spunand :
“Mi-e dor de tine, iubitul meu !”

Acum ma intorc la munca
Gandul la tine-mi zburda
Dor de tine imi e mai mult
Chiar mai mult ca la inceput…

Te sarut dulce…

No comments: