Wednesday, September 16, 2009

Numele iubirii...

Mi-am tatuat numele tau
Pe piept sa-l vad mereu
In suflet sa-l simt mai bine
In gand sa-l tin mai aproape.

Sta scris mare
Numele tau de alintare
Pe pieptul meu
L-am inscriptionat cu rosu.

O inima mare
Sta la stanga lui
Si o aripa de inger
Inconjoara totul.

E un nume de alint
Asa cum imi place sa te simt
Asa cum imi doresc mereu
Sa te port in gand si-n sufletul meu.

Am scris mare :
Printesa mea, esti ca o floare!”
Langa inima mea este pus
La loc de cinste sta.

No comments:

Wednesday, September 16, 2009

Numele iubirii...

Mi-am tatuat numele tau
Pe piept sa-l vad mereu
In suflet sa-l simt mai bine
In gand sa-l tin mai aproape.

Sta scris mare
Numele tau de alintare
Pe pieptul meu
L-am inscriptionat cu rosu.

O inima mare
Sta la stanga lui
Si o aripa de inger
Inconjoara totul.

E un nume de alint
Asa cum imi place sa te simt
Asa cum imi doresc mereu
Sa te port in gand si-n sufletul meu.

Am scris mare :
Printesa mea, esti ca o floare!”
Langa inima mea este pus
La loc de cinste sta.

No comments: