Thursday, September 03, 2009

Mesaj de dragoste...

Dragostea inseamna totul
Trebuie sa stii s-o pui in valoare
Timpul nu asteapta sa vezi
Daca ai reusit sa iubesti.

Respecta-ti persoana de langa tine
Respecta-te in primul rand pe tine
Respecta-te pentru a fi respectat
Respecta-te pentru a iubi cu adevarat.

Eh, eu stiu sa iubesc frumos
Stiu sa ma indragostesc
Am invatat sa respect iubirea
Am invatat s-o pretuiesc.

Acum sunt asa de fericit
Incat scriu despre ce mi s-a implinit
As face multe si timpul le rezolva
Sa scriu pe cer ca te iubesc si mi-e dor.

Iubirea si implinirea
Dragostea si fericirea
Eu si toata lumea
Eu si printesa mea…

No comments:

Thursday, September 03, 2009

Mesaj de dragoste...

Dragostea inseamna totul
Trebuie sa stii s-o pui in valoare
Timpul nu asteapta sa vezi
Daca ai reusit sa iubesti.

Respecta-ti persoana de langa tine
Respecta-te in primul rand pe tine
Respecta-te pentru a fi respectat
Respecta-te pentru a iubi cu adevarat.

Eh, eu stiu sa iubesc frumos
Stiu sa ma indragostesc
Am invatat sa respect iubirea
Am invatat s-o pretuiesc.

Acum sunt asa de fericit
Incat scriu despre ce mi s-a implinit
As face multe si timpul le rezolva
Sa scriu pe cer ca te iubesc si mi-e dor.

Iubirea si implinirea
Dragostea si fericirea
Eu si toata lumea
Eu si printesa mea…

No comments: