Thursday, September 17, 2009

Scrieri de iubire...

Iti scriu tot ce stiu
Iti scriu tot ce simt
Acum vei vedea
Tot ce am avut in privirea ta.

Acum suntem doar noi
Singuri pe drum, amandoi
Ne strangem in brate
Si plecam, departe.

Sunt o fiinta implinita
Am numele tau “gravat”
Pe piept scris cu adevarat
Cu dragostea ce am adunat.

Ma privesti si nu obosesti
Ma alinti si dragoste asterni
Ma iubesti si esti fericita
Ma strangi de mana.

Am avut tot ce mi-am dorit
Pana cand te-am intalnit
Acum am tot ce-am vrut
Pe tine si dragostea ta sfanta.

1 comment:

Anonymous said...

Cum dintr-o scanteie se naste un accident,asa dintr-o privire se naste o iubire :x

Thursday, September 17, 2009

Scrieri de iubire...

Iti scriu tot ce stiu
Iti scriu tot ce simt
Acum vei vedea
Tot ce am avut in privirea ta.

Acum suntem doar noi
Singuri pe drum, amandoi
Ne strangem in brate
Si plecam, departe.

Sunt o fiinta implinita
Am numele tau “gravat”
Pe piept scris cu adevarat
Cu dragostea ce am adunat.

Ma privesti si nu obosesti
Ma alinti si dragoste asterni
Ma iubesti si esti fericita
Ma strangi de mana.

Am avut tot ce mi-am dorit
Pana cand te-am intalnit
Acum am tot ce-am vrut
Pe tine si dragostea ta sfanta.

1 comment:

Anonymous said...

Cum dintr-o scanteie se naste un accident,asa dintr-o privire se naste o iubire :x