Monday, September 14, 2009

Iubire de week-end...

Un week-end incarcat
Cu dragostea si iubire amestecat
A trecut si a fost frumos
Vor mai fi si alte zile de iubire…

Ne-am plimbat, ne-am scaldat
In priviri ne-am ametit
Amandoi pluteam in fericire
Eu te iubesc, tu ma iubesti si mai mult.

Cat voi trai vreau sa pot simti
Tot ce in suflet am strans
Toata viata doar voi iubi
Niciodata nu te voi amagi.

Nici vorbe grele nu voi asterne
Peste tot ce este intre noi
Vreau sa ramana doar bucurie
Tot ce am facut in fericire.

Ne vom desparti doar atunci
Cand unul dintre noi nu va mai fi
Este tot ce avem mai scump
E dragostea ce ne-o purtam vesnic.

No comments:

Monday, September 14, 2009

Iubire de week-end...

Un week-end incarcat
Cu dragostea si iubire amestecat
A trecut si a fost frumos
Vor mai fi si alte zile de iubire…

Ne-am plimbat, ne-am scaldat
In priviri ne-am ametit
Amandoi pluteam in fericire
Eu te iubesc, tu ma iubesti si mai mult.

Cat voi trai vreau sa pot simti
Tot ce in suflet am strans
Toata viata doar voi iubi
Niciodata nu te voi amagi.

Nici vorbe grele nu voi asterne
Peste tot ce este intre noi
Vreau sa ramana doar bucurie
Tot ce am facut in fericire.

Ne vom desparti doar atunci
Cand unul dintre noi nu va mai fi
Este tot ce avem mai scump
E dragostea ce ne-o purtam vesnic.

No comments: