Saturday, August 08, 2009

E ziua mea...

E ziua mea si sunt fericit
Cadoul cel mai scump
Ce mi-a intrat in suflet
Esti chiar tu, printesa mea.

Sa-mi zici LA MULTI ANI e mult
Ia-ma in brate si saruta-ma
Strange-ma la piept si nu ma uita
Pe mine si dragostea mea.

Nici un cadou nu va fi mai scump
Decat sarutul tau la asfintit
Cand in brate ma strangi tare
Sa fie doar iubirea mare.

Din tot sufletul imi doresc
Sa-mi dai in dar tot ce privesc
Sa-mi aduci in dar tot ce gandesc
Pe tine si dragostea ta, pe tine, printesa mea.

Stiu sa ma lupt cu dragostea mea
Atata timp cat totul e de partea mea
Si nu vei pleca pentru altcineva
Atunci vei fi libera ca intotdeuna.


2 comments:

Anonymous said...

Iti doresc ca anii ce-i implinesti astazi sa-ti aduca stralucirea si frumusetea stelelor,intelepciunea si puterea zeilor,dorinta de a iubi si de accepta sa fii iubit si tot ce are lumea mai bun in ea!
Si de-ar fi ca zeii sa-mi implineasca dorintele,iti mai doresc"tinerete fara batrante si viata fara de moarte" LA MULTI ANI!

Der Professor said...

Multumesc de dorinte
Frumosi ani am implinit
Sunt un pic mai fericit
Niciodata nu voi imbatrani
Tanar vesnic, eu voi fi
Ganduri bune la toti doresc
Asa cum sunt fericit cand iubesc

In fiecare zi e ziua mea, a ta, a cuiva
Niciodata asta nu voi uita
Am sa zambesc si o sa fiu fericit
Cate zile Dumnezeu mi-o daruit.

Saturday, August 08, 2009

E ziua mea...

E ziua mea si sunt fericit
Cadoul cel mai scump
Ce mi-a intrat in suflet
Esti chiar tu, printesa mea.

Sa-mi zici LA MULTI ANI e mult
Ia-ma in brate si saruta-ma
Strange-ma la piept si nu ma uita
Pe mine si dragostea mea.

Nici un cadou nu va fi mai scump
Decat sarutul tau la asfintit
Cand in brate ma strangi tare
Sa fie doar iubirea mare.

Din tot sufletul imi doresc
Sa-mi dai in dar tot ce privesc
Sa-mi aduci in dar tot ce gandesc
Pe tine si dragostea ta, pe tine, printesa mea.

Stiu sa ma lupt cu dragostea mea
Atata timp cat totul e de partea mea
Si nu vei pleca pentru altcineva
Atunci vei fi libera ca intotdeuna.


2 comments:

Anonymous said...

Iti doresc ca anii ce-i implinesti astazi sa-ti aduca stralucirea si frumusetea stelelor,intelepciunea si puterea zeilor,dorinta de a iubi si de accepta sa fii iubit si tot ce are lumea mai bun in ea!
Si de-ar fi ca zeii sa-mi implineasca dorintele,iti mai doresc"tinerete fara batrante si viata fara de moarte" LA MULTI ANI!

Der Professor said...

Multumesc de dorinte
Frumosi ani am implinit
Sunt un pic mai fericit
Niciodata nu voi imbatrani
Tanar vesnic, eu voi fi
Ganduri bune la toti doresc
Asa cum sunt fericit cand iubesc

In fiecare zi e ziua mea, a ta, a cuiva
Niciodata asta nu voi uita
Am sa zambesc si o sa fiu fericit
Cate zile Dumnezeu mi-o daruit.