Friday, July 10, 2009

Iubirea mea ... femeia

Iubirea mea e doar una
E ceea ce simt acuma
Asta am trait dintotdeauna

Gandul ca iubesc
E tot ce-mi doresc
Doar asa ma linistesc

Am iubit nu doar una
Ci doua mult mai speciale
Pe care le indragesc in continuare.

Floarea este creata
Cealalta prin constanta
Le iubesc toata viata.

Cate voi mai iubi
Nici eu nu voi sti
Doar dragoste voi impartasi.

Restul care ma iubiti pe ascuns
Nu fiti necajite, sunteti doar la un pas
Sa va iubesc, atat a mai ramas.

Nu fac casa, nu fac acte
Cine stie de ce o sa am parte
Ce femei imi vor mai place.

Sunt un tanar jovial
Traiesc viata din plin
Nu am sa regret nimic.


“ Te iubesc, printesa mea ! “

1 comment:

miora said...

Buna.Iti citesc de ceva timp gandurile,trairile,sunt niste sentimente profunde,asta da nota ca ,esti un tip super special,un tip care stie ce este dragostea,care trateaza iubirea,dragostea,cu toata atentia.Intr-un cuvant IUBESTI.Ultima poezie"IUBIREA MEA...FEMEIA"spui ca iubesti femeia, chiar faci referire catre doua fiinte speciale din viata ta ,care au trait puterea dragostei alaturi de tine.Stau si ma intreb,celelelte femei,nu s-au ridicat la inaltimea lor,de ce le este greu sa iubeasca adevarat,sau trateaza iubirea superficial.Vor sa primeasca,si de dat dau putin.Aici ele se pot gandi,DE CE?ELE NU SUNT TOT ACOLO,IN INIMA TA?Continua sa scrii si sigur esti un inger,sau mai bine spus un ucenic al lui CUPIDON.

Friday, July 10, 2009

Iubirea mea ... femeia

Iubirea mea e doar una
E ceea ce simt acuma
Asta am trait dintotdeauna

Gandul ca iubesc
E tot ce-mi doresc
Doar asa ma linistesc

Am iubit nu doar una
Ci doua mult mai speciale
Pe care le indragesc in continuare.

Floarea este creata
Cealalta prin constanta
Le iubesc toata viata.

Cate voi mai iubi
Nici eu nu voi sti
Doar dragoste voi impartasi.

Restul care ma iubiti pe ascuns
Nu fiti necajite, sunteti doar la un pas
Sa va iubesc, atat a mai ramas.

Nu fac casa, nu fac acte
Cine stie de ce o sa am parte
Ce femei imi vor mai place.

Sunt un tanar jovial
Traiesc viata din plin
Nu am sa regret nimic.


“ Te iubesc, printesa mea ! “

1 comment:

miora said...

Buna.Iti citesc de ceva timp gandurile,trairile,sunt niste sentimente profunde,asta da nota ca ,esti un tip super special,un tip care stie ce este dragostea,care trateaza iubirea,dragostea,cu toata atentia.Intr-un cuvant IUBESTI.Ultima poezie"IUBIREA MEA...FEMEIA"spui ca iubesti femeia, chiar faci referire catre doua fiinte speciale din viata ta ,care au trait puterea dragostei alaturi de tine.Stau si ma intreb,celelelte femei,nu s-au ridicat la inaltimea lor,de ce le este greu sa iubeasca adevarat,sau trateaza iubirea superficial.Vor sa primeasca,si de dat dau putin.Aici ele se pot gandi,DE CE?ELE NU SUNT TOT ACOLO,IN INIMA TA?Continua sa scrii si sigur esti un inger,sau mai bine spus un ucenic al lui CUPIDON.