Tuesday, April 28, 2009

Viata – o iubire … epilog


Iubirea inseamna respect
Tot ce port in piept
E sa te am aproape de mine
Sa stii ce-mi doresc de la tine…

Am cazut de prea multe ori
Acum stau cu capul ridicat
Si ma uit la ce s-a intamplat
Cu ce indiferenta m-ai tratat.

Eu privesc spre inainte
Am imaginea clara
A dragostei ce invioara
A iubirii ce n-o sa moara…

Sunt cel ce va iubii
Cel ce stie ce-i va face bine
Atunci cand fericirea mea
Va intalnii dragostea ta…

Sunt bucuros si fericit
Cand dragoste am intalnit
Stau pe spate si visez
Sa te iau in brate si sa te alint.,,

Iti trec mainile prin par
Te strang la pieptul “gol”
Sa simti ce simt si eu
Ca a mea dragoste nu intalnesti mereu…

Am sufletul purificat
M-am indragostit cu adevarat
Acum stiu ce-mi doresc
E sa stiu ca pot sa iubesc…

No comments:

Tuesday, April 28, 2009

Viata – o iubire … epilog


Iubirea inseamna respect
Tot ce port in piept
E sa te am aproape de mine
Sa stii ce-mi doresc de la tine…

Am cazut de prea multe ori
Acum stau cu capul ridicat
Si ma uit la ce s-a intamplat
Cu ce indiferenta m-ai tratat.

Eu privesc spre inainte
Am imaginea clara
A dragostei ce invioara
A iubirii ce n-o sa moara…

Sunt cel ce va iubii
Cel ce stie ce-i va face bine
Atunci cand fericirea mea
Va intalnii dragostea ta…

Sunt bucuros si fericit
Cand dragoste am intalnit
Stau pe spate si visez
Sa te iau in brate si sa te alint.,,

Iti trec mainile prin par
Te strang la pieptul “gol”
Sa simti ce simt si eu
Ca a mea dragoste nu intalnesti mereu…

Am sufletul purificat
M-am indragostit cu adevarat
Acum stiu ce-mi doresc
E sa stiu ca pot sa iubesc…

No comments: